Me and my dark dyed hair

Links: natuurlijke kleur - rechts: kopere kleurspoeling - midden: momenteel
Eindelijk heb ik de moed bij elkaar verzameld en gewoon mijn haren donker geverfd. Ik wilde het altijd al donkerder hebben en nu heb ik het! De kleur maakt mijn huid wel wat bleker, maar laat het ook minder geel uitkomen. Fleur vond het zelfs natuurlijker staan dan mijn eigen haarkleur, zie je de logica? ;) Mensen die niet wisten dat ik mijn haar had geverfd vroegen twijfelachtig of mijn haar donkerder is geworden, het resultaat is dus gelukkig niet echt onnatuurlijk. Het is nu zelfs precies de kleur van mijn wenkbrauwen. 


Mijn moeder heeft voor mij twee haarkleuringen gekocht in de DM van het merk Schwarzkopf. Dit zijn geen permanente haarkleuringen, maar houden tot 28 wasbeurten. En het beste is dat ze maar €2,50 kosten! Ik heb de twee kleuren (6-0 caramel dazzle en 7-0 ginger girl) gemengd, want ik vond het effect bij Caramel Dazzle alléén iets te groot. Ginger Girl is trouwens helemaal niet ginger, dus die naam slaat nergens op haha! Het mengen was wel een beetje tricky, maar ik had er wel vertrouwen in.
Het resultaat is dan een donkerbruine kleur met een karamel glans erin, die je op de foto rechtsonder beter kan zien. Helaas is het achter iets lichter dan voren (dat zie ik zelf niet, maar de mensen om mijn heen wel), maar het ziet er nog wel redelijk natuurlijk uit.. Bovendien vervaagt de kleur na het wassen toch wel.

Welke kleur vind jij het leukst?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.