Lieve Sinterklaas, hier is mijn lijstje!

Het is weer de tijd van het jaar: Sinterklaas en de Kerstman komen er weer aan! Dus het is tijd om een lijstje te maken met dingen die ik graag wil. Zoals elk jaar heb ik daar veel moeite mee, haha! Maar als ik het zo bekijk zijn er toch wat dingen die ik nog wel kan gebruiken. Zo heb ik nog wat dingetjes gevraagd voor mijn kamer die nog steeds niet helemaal af is. En wat ik nog meer heb gevraagd laat ik nu graag aan jullie zien...

Dajana had een hele tijd geleden een artikel geschreven over tasjes en toen ik deze daarin zag was ik verliefd... wat een mooie tas! Hij is van Friis & Company. Ook heb ik een oliebrandertje gevraagd met oliƫn, zo kan ik het lekker laten ruiken in m'n kamer ;-)


Ik vind de boeken van Nicholas Sparks erg leuk en daarom heb ik nog eentje gevraagd, dit keer At First Sight. Ook heb ik een soort dagboek gevraagd. Nouja dagboek, in dit boekje schrijf je vijf jaar lang een aantal regels. Perfect voor mensen zoals ik, ik kan geen dagboeken bijhouden maar vind het toch leuk om herinneringen op te kunnen schrijven.


Mijn favoriete serie aller tijde wil ik ook graag op dvd, haha! I love Grey's Anatomy! Ik kan echt niet wachten om eens een dagje lekker voor de tv te hangen en alleen maar Grey's Anatomy te kijken :-)

Als laatste heb ik nog wat make-up gevraagd, niet veel want eerlijk gezegd vinden mijn ouders (of broer, ik weet niet wie mij heeft voor surprises!) het volgens mij niet zo leuk om make-up te kopen. Maar telkens als ik in het Kruidvat ben moet ik even kijken bij Catrice, ik vind het oogschaduw quad in OMG I Want That en de lipstain in Red & The City  erg mooi en die staan daarom op mijn Sinterklaas wishlist!

Wat ga jij vragen 'aan Sinterklaas'? 

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.