It's my birthday! Sweet sixteen!


Vandaag is het 5 november en ja ja, vandaag word ik 16! Het is een beetje gek want ik heb namelijk helemaal niet het gevoel dat ik jarig ben. Maar dat is wel zo dus dat moet gevierd worden! Helaas niet vandaag (nouja, klein beetje dan) maar volgende week vrijdag geef ik een feestje bij mij thuis en ik ben van plan om over een paar maanden een Sweet Sixteen (dus groter feest) te geven samen met een vriendin. Genoeg om naar uit te kijken want vandaag zal ik vooral aan het leren zijn, altijd leuk een proefwerkweek twee dagen na je verjaardag ;-)

Ook heb ik nog geen cadeautjes ontvangen aangezien ik of nog geen verjaardag heb gegeven (vriendinnen) of nog niet weet wat ik wil (m'n ouders). Slecht hè ;-)

Een kort maar bondig artikeltje vandaag dus, want de leuke *uhum* lesboek wachten weer op me!

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.