Ik heb mijn haar geverfd!


Zoals ik al aangaf in het artikel waar ik mijn kortere haar liet zien wilde ik graag mijn haar gaan verven. Ik was heel erg bang dat het allemaal verkeerd uit zou pakken waardoor ik het eerst ook niet durfde te verven. Maar ongeveer anderhalve week geleden ging de knop gewoon om, ik moest het nu doen anders zou het er vast nooit meer van komen!
Ik heb een uitwasbare verf gebruikt, namelijk de Schwarzkopf Poly Color kleurshampoo in de kleur 33 Chocoladebruin, een middenbruine kleur met een rode gloed (volgens de verpakking). Deze is te koop bij Kruidvat en Etos voor ongeveer 10 euro (ik heb 'm gekocht voor €7 met korting).


Op de eerste foto heb ik de kleur vergeleken met die van een paar dagen ervoor. Het verschil is misschien niet zo groot (het viel namelijk niet veel mensen op!) maar voor mij wel duidelijk te zien. Om eerlijk te zijn maakt de kleur me wel wat bleker, maar voor de herfst/winter vind ik dat niet zo erg, ben toch al bleek ;-)
De foto hierboven (links) is gemaakt in de zomer toen ik mijn haar had behandeld met Guhl Oplichtend. Het verschil is hier toch al een stuk duidelijker.


Een close-up om de kleur van de verf wat beter de laten zien. Deze foto's heb ik gemaakt nadat ik het al een keer had gewassen en de kleur vervaagt duidelijk bij elke wasbeurt. Maar je kan op deze foto zien dat het iets van gloed heeft. Niet zoveel als ik ervan had verwacht maar nog steeds mooi! 
Ik heb de verf er maar 20 minuten in laten zitten (advies was 20-30 minuten) omdat ik zo bang was dat de kleur verkeerd uit zou pakken, haha! Dus misschien krijg je met 30 minuten nog meer kleur en gloed.

Heb jij wel eens je haar geverfd?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.