I need your help: shoe shopping!


Ik heb ondertussen bijna mijn hele gala outfit bij elkaar! Als eerste kocht ik een jurkje waar ik vervolgens mijn tasje, vestje en ketting op heb afgestemd. Maar er mist nog iets aan mijn outfit: schoenen. Het is een gala dus natuurlijk mogen de heels weer uit de kast worden getrokken! Helaas heb ik geen hakken die bij mijn jurkje passen, beter gezegd, de enige hakken die ik bezit zijn enkellaarsjes. Het lijkt me nou niet zo'n strak plan om die bij een kort jurkje aan te trekken ;-)

Dus, ik moet nu nog schoenen vinden en geloof me, dat is een hele klus. Ik heb al meerdere malen naar de stad geweest en heb online ook al heel wat gesurfd. In de winkels heb ik wel eens een paar gepast maar ik zat vooral in de knoop met de maat: 36 of 37? Meestal is 36 iets te klein en 37 iets te groot, dan floep ik er achter uit.
Het liefste wil ik simpele zwarte of nude pumps, die kan ik na dit gala dan nog vaker dragen. Op dit moment heb ik deze van Nelly.com op het oog. Deze zijn 11 cm hoog en hebben een plateau van 2 cm, daar kan ik (hopelijk) nog op lopen!


Of het deze heels ook echt worden ben ik nog uit, misschien vallen deze in het echt heel erg tegen! Daarom wil ik graag jullie tips en adviezen:

Weet jij nog een leuke winkel/webshop waar ze mooie zwarte of nude hakken verkopen?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.