Hot or not: gekleurde lenzen


Iets wat ik vaak tegen kom de laatste tijd zijn gekleurd (contact)lenzen in allerlei kleuren of met gekke patroontjes. Persoonlijk vind ik ze in het begin tien keer niks, waarom zou je een andere kleur ogen willen hebben? Maar ik heb mijn mening bijgesteld, ik vind ze nu juist gaaf! Van de gekke lenzen ben ik nog steeds geen fan misschien voor Halloween of Carnaval maar anders: nee. Ook voor de elke dag vind ik de simpele gekleurde contactlenzen iets too much, het lijkt me namelijk alleen maar een heel gedoe.


Gekleurde lenzen zijn tegenwoordig ook heel makkelijk te verkrijgen. Ik heb ze wel vaker gewoon in de winkel zien liggen en zelfs de Hema verkoopt ze! Heel goedkoop vind ik ze dan weer niet, de goedkoopste zijn tussen de 15 en 20 euro. Een merk die veel gekleurde lenzen verkoopt is FreshLook (de eerste twee plaatjes zijn van dit merk) deze kan je o.a. hier vinden.

Dit is wat ik bedoel met gekke patroontjes! Ik vind ze wel gaaf maar zie mezelf ze nog niet dragen. Als ik iemand in het echt zo tegenkomen met deze lenzen in zou me ook dood schrikken, haha!
Zelf heb ik (nog) geen ervaring met gekleurde lenzen maar voor een feestje zou ik ze wel eens willen proberen. Het lijkt me wel moeilijk om ze in en uit te doen, heb ook geen ervaring met gewone lenzen namelijk ;-)

Wat vind jij van gekleurde lenzen? Hot or not?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.