Herfstvakantie shoplog met vooral Forever 21!

Één van mijn favoriete bezigheden in de vakantie is gaan shoppen, het liefste in andere steden dan Nijmegen. En dat is wat ik de afgelopen vakantie (die overigens veel te snel is gegaan) ook heb gedaan. Ik heb natuurlijk geshopt in Brussel waar ik o.a. mijn galajurkje heb gekocht. Deze en de clutch staat niet in de shoplog maar kan je nog terugvinden in dit artikel. Maar buiten het jurkje heb ik nog meer leuke dingetjes geshopt, kijk mee!

Allereerst dit leuke gekleurde rokje, helaas komt door het licht (waarom moet het alweer zo vroeg donker zijn?) de kleur niet zo goed over maar hij is groen/turquoise. Voor het prijsje van €6,40 bij Forever 21 kon ik 'm zeker niet laten liggen.
Het zwarte topje is niet zo bijzonder maar ik vind dit soort topjes altijd heel fijn om te dragen onder shirts die doorschijnen. Deze kocht ik bij New Look voor €3,-
Voor bij het rokje kocht in een poederroze top met wijde mouwen, ook bij Forever 21 voor €10,40.

Mijn liefde voor deze winter zijn truien: grote truien! Zowel de zwarte van Forever 21 als de bruine van New Yorker heb ik een paar maten te groot gekocht, zo zitten ze namelijk lekker wijd en comfi. De trui van Forever 21 kostte €12,40 en de trui van New Yorker was in de sale en kostte nu nog maar €7,95.

Bij de H&M vond ik deze leuke en super comfortabele sloffen voor €14,95.

En daar komt 'ie weer: de haarverf! Ik kan je vertellen: mijn haar is geverfd! Het resultaat volgt nog... Dit is een verf die tot 28 wasbeurten houdt en kostte €7,- in de korting bij Kruidvat. Bij Forever 21 kocht ik ook nog een setje met zwarte haarbandjes voor €1,20. Zeker met mijn wat kortere haar kan ik deze goed gebruiken.

We sluiten af met nog wat sieraden van Forever 21! Vooral de ketting links met vogeltjes vind ik ontzettend schattig en de hoogte van de ketting is perfect. Hij hang namelijk erg dicht tegen de nek aan. De ketting rechts met eraan een vleugel, tand, roosje, diamantjes en parel hang daarentegen wat langer en heeft daardoor een heel andere uitstraling vind ik! Beide kettingen kostten €4,90.

Wat heb jij gedaan deze vakantie? Ook geshopt?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.