Essence Magnetic Polishes


Voor mijn verjaardag kreeg ik van een vriendin twee Essence Magnetics nagellakjes samen met een magneet. Ik had al eerder een magnetisch lakje van Essence geprobeerd die in de Metallics LE zat, helaas kreeg ik hier niet zo'n mooi resultaat van (eigenlijk: geen resultaat). Maar ik vond het niet te laat om nog eens   magnetische lakjes te proberen en I was right! Dit keer kreeg ik namelijk een duidelijk resultaat!


Ik kreeg de kleuren 03 Magic Wand en 04 Mystic Wish! Ik heb ze nu allebei geprobeerd en vond Magic Wand een beetje tegenvallen. Het resultaat bij deze was niet zo, het leek eerder alsof er ribbels op mijn nagel zaten. Mystic Wish ga ik daarentegen vaker dragen!


Dit is de magneet die ik erbij heb gekregen. Deze magneet is anders dan die er bij de Limited Edition zat want deze kan je namelijk om je vinger heen doen. Erg handig want zo kan je de magneet ook laten steunen. Dan houd ik 'm er 30 seconden en daar zijn de lijntjes! Ik vind het heel grappig dat zoiets kan, kudos voor degene die het heeft uitgevonden, haha ;-)


Ik moet zeggen dat het op de foto's niet altijd even duidelijk te zien is, in real life is het resultaat namelijk wat mooier en zijn de lijnen duidelijker. Ik ben wel wat minder te spreken over de kwaliteit van de nagellak zelf, na twee dagen begint de lak aan alle kanten te slijten. Erg zonde! Maar dit kan ook liggen aan het feit dat ik geen topcoat gebruik (maar dat doe ik normaal gezien ook niet).

Heb jij wel eens magnetische nagellak geprobeerd?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.