Eindelijk gevonden: Gala pumps!

Dit was een heel hectische week, en dat was ook te merken aan onze artikels. Of beter gezegd: Het ontbreken aan artikels. School kwam echt even voor, dat is denk ik wel te begrijpen. ;)
Vrijdag had ik mijn laatste proefwerken waar ik voor moest leren, dus het voelt echt alsof ik nu alles achter de rug heb. En wat een heerlijk gevoel is dat! Na al dat harde leren ben ik dan ook lekker verwend met een shopdagje met mijn broer en zijn vriendin. :) Ik moest nog gala pumps hebben, dus het kwam goed van pas.


Hierboven zie je ze dan in de doos! Ik twijfelde tussen deze kleur (op het plaatje hierboven is het heel erg bijgewerkt hoor), een camel bruine en een nude kleurtje. Maar mijn broer zei dat mijn schoenen wel datgene zijn wat moet opvallen aangezien de jurk heel simpel is en dat lukt het best met de rode pumps (ja, mijn broer geeft mij soms ook fashion advies haha!). En gelijk geef ik hem! 
Kijk toch eens naar die panterprint voering :)


De hak lijkt best wel laag op sommige foto's, maar het is 11 cm. En door de plateau aan de voorkant van anderhalf cm en de stevigere hak lopen ze heel erg fijn, zelfs fijner dan mijn enkelhakken.
Ik heb nog wel een paar problemen met de maat van pumps, want 37 is té klein en bij maat 38 floepen ze er achter steeds uit. Maar dit heb ik opgelost door van die zooltjes en anti-slip stickers erbij te kopen. :) 
Het is trouwens een suède stof, en niet glanzend of iets ;)
Binnenkort laat ik jullie mijn hele gala outfit zien hoor! Ik denk alleen niet dat ik er een grote strikjes riem bij ga kopen, want de hakken zijn al opvallend genoeg. Wel heb ik nog een leuke clutch nodig.. En wat echt een must is bij de gala outfit is felrode lipstick, en laat ik er nou net eentje hebben in de kleur van mijn pumps (rood dat een beetje naar oranje neigt)..

Deze pumps heb ik, uh heeft mijn broer, bij de Dolcis gekocht voor €39,95.

Wat vind jij van mijn high heels?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.