De afgelopen twee weken in foto's

De afgelopen twee weken waren erg leuk moet ik zeggen. Ik heb veel dingen gedaan en door mijn nieuwe mobiel heb ik me serieus geen moment verveeld, en dat komt niet vaak voor bij mij! Mijn mobiel gebruik ik nu echt nonstop, en met mijn 8 mp camera maak ik maar al te graag foto's. :) Dus ik dacht dat het wel leuk zou zijn om een keer mijn gemaakte foto's te laten zien en zo mijn leven met jullie te delen..
happy morning face!
Zoals jullie weten heb ik vorige week mijn haren geverfd met een kleurshampoo die maar drie wasbeurten houdt, inmiddels is de kleur dan ook aardig vervaagd.. De kleur op de rechterfoto komt niet overeen met hoe het echt was hoor (klik hier voor 't artikel), maar ik vind het ombre effect op de foto heel gaaf!


jeah, spiegelfoto's for life! :')
Tijdens mijn zoektocht naar een gala jurk bedacht ik me ineens dat ik in de kast nog een jurk van afgelopen zomer heb liggen. Dit is die jurk dan! Hij komt van de Zara en kostte mij maar €7, en ik vind hem erg gala-proof.. :)

Vorige week donderdag hadden we een filmavond met een paar vrienden, en we gingen ook chocolade-fonduen (als dat een werkwoord is). Heerlijk was dat zeg! Alles zat wel onder, maar het was het waard!

Afgelopen maandag gingen we met een groot deel van het gymnasium naar de opera in A'dam. Hier zaten we in de trein en gingen we een hele fotoshoot houden of zoiets. We werden nogal raar aangekeken haha..



Ook ik ben verslaafd geraakt aan Wordfeud! Nonstop zit ik af te wachten tot de tegenstander klaar is zodat het mijn beurt is om een goed woord te vinden.. En ik ben er nog aardig goed in moet ik zeggen. ;)


Woensdag had ik heel wat vrije tijd (ik was zo eigenwijs om niet te beginnen aan de proefwerkweek stof), dus ging ik muffins maken. En ze waren zó lekker, mjammie!



En aan al het leuke komt een eind, want ook ik moet gaan geloven aan een planning voor de toetsweek. En wat vinden jullie trouwens van mijn práchtige handschrift? 

Wat was jouw hoogtepunt van de afgelopen weken?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.