De afgelopen twee weken in foto's #2


Het vorige artikel met foto's van de afgelopen weken was in smaak gevallen, dus ik ben weer voluit foto's gaan maken voor het volgende (oftewel dit) artikel.. Stiekem vind ik het zelf ook leuk om dit artikel in elkaar te zetten omdat ik zo weer terug kijk naar de leukste momenten. Ik beweer namelijk altijd dat ik zo'n eentonig leventje heb, maar als ik de foto's terugzie merk ik dat ik een beetje overdrijf. ;)

 
Twee weken terug kocht ik gezichtsmaskers bij de Action en mijn broer wilde ze ook wel uitproberen.. En wie ben ik om hem tegen te houden, haha! De maskertjes vonden wij beide wel ontspannend, maar niet zo zeer verzorgend.

Vorige week vrijdag gingen Fleur en ik samen met mijn broer en Roos (z'n vriendin) onbeperkt poffertjes/pannenkoeken eten bij een restaurant. We hadden twee Groupon bonnen en mochten dit dus! Het was héérlijk en heel erg vullend (lees: misselijk makend).

Dan nog een foto tussendoor van de lekkerste ijsthee (achtig iets) ever! Arizona dus.. Ik kocht dit op aanraden van Fleur en het is ook echt super! Het kost ook maar €0,99 voor 0,5 L en €1,40 voor 1,5 L, volgens mij is het alleen bij de AH te koop.

Mijn haartjes verven met een plastic recycle tas om, haha! Ain't I freakin' charming? ;)

Harde broodjes in de oven, ze leken wel te ontploffen hoe opgeblazen ze werden! Maar ze waren wel delicieus!
Een foto uit de paskamer bij de New Look. Is dit niet de perfecte kerstoutfit, kerstmanrood en dennenboomgroen? Nee, helaas wordt dit 'm niet! Wel heb ik de shirt gekocht, hij is zo lekker warm!

Dan nog een laatste foto, die gisteravond is gemaakt. Mijn broer en ik waren begonnen met papier machéen voor zijn surprise, maar we waren te ongeduldig om het te laten drogen. Op de foto waren we al zo'n vier uur bezig met de ballon en waren we het helemaal zat geworden haha!

Heb jij nog wat leuks gedaan de afgelopen twee weken?

Liefs Dajana


About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.