China Glaze Metro Fall Collection: onze favorieten!

Een hele tijd geleden kwam China Glaze weer met een nieuwe collectie, dit keer eentje voor in de herfst. Deze heeft dan ook de toepasselijke naam Metro Fall! Wij ontvingen alle twaalf de lakjes uit deze collectie maar om die allemaal te bespreken vonden we wat te veel. We hebben wel alle lakjes getest zodat we een goed oordeel konden vellen over deze herfstige kleuren ;-)
Een deel van de lakjes hebben we uiteindelijk weggeven in de winactie voor ons tweejarig bestaan en de rest van de nagellakken verschijnen vandaag in dit artikel!

Dajana



995 Brownstone
Let maar niet op de steentjes, ik was vergeten om een foto te maken voordat ik de steentjes erop deed. ;) Deze kleur vind ik echt apart en mooi, ik had voorheen nog geen soortgelijk lakje gezien. Ik vind het echt een herfstkleur, het doet me namelijk denken aan blaadjes. De nagellak lakt ook heel fijn, hij dekte in twee laagjes.


990 CG in the City
Deze kleur bestaat eigenlijk uit een bom van glitters, en het dekte dan ook pas na vier laagjes. Wel vind ik hem heel mooi en lekker opvallend! Misschien leuk (en makkelijker) om over een ander lakje te doen..

999 Westside Warrior
Dit vind ik echt de perfecte legergroene kleur! En meer heb ik eigenlijk niet te zeggen over dit lakje, haha.. Hij lakt heel fijn (net zoals het eerste lakje) en dekt in 1 à 2 laagjes. :)
























Fleur

992 Urban-Night
Dit is een ontzettend mooie diepe paarse kleur, hij doet me een beetje denken aan donkere bessen! Door de      diepe kleur krijg je wel snel strepen in de lak, daarom is het belangrijk om minstens twee laagjes aan te brengen. Je kan aan de randjes zien wat ik bedoel, daar heb ik namelijk niet zo netjes gelakt.


996 Midtown Magic
Zoals jullie misschien al weten ben ik gek op zwarte nagellakjes met een mooie glitter erin en dit is zo'n lakje. De glitter in dit lakje is een beetje goud/brons, een mooie kleur dit ook ontzettend goed bij de herfst past. Deze lak dekt erg goed, met één wat dikker laagje dekt hij volledig.

989 Skyscraper
Bij de naam van dit lakje moest ik gelijk denken aan het liedje Skyscraper van Demi Lovato. En net zoals het liedje vind ik dit lakje erg mooi! Het blauw is dat van een heldere lucht en de glitters zijn de zonnestraaltjes die door de paar wolken heen komen. Oké, niet helemaal, haha ;-) De lak bestaat eigenlijk puur uit de glitters dus de dekking is daardoor iets minder. Twee dikkere lagen of drie dunnere laagjes zijn net genoeg voor een egaal resultaat.

Een lakje gezien wat je nog een heel graag wilt hebben of op je verlanglijstje van Sinterklaas/de Kerstman wilt zetten? De lakjes worden o.a. bij Enchantra verkocht voor €6,95 en bij Boozyshop voor €5,95.

Van de zes lakjes hierboven, welke zijn jouw favorieten?

Liefs Fleur & Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.