Catrice - Very Berry lips!


Mijn favoriete lipkleur op dit moment is berry, bordeauxrood, burgundy of hoe je deze wilt noemen! Ik houd het bij berry en daarbij past ook deze lipliner van Catrice in Very Berry perfect. Deze lipliners zijn volgens mij nog redelijk nieuw in het assortiment en kosten maar €2,29 een zacht prijsje vind ik. Buiten deze kleur heb je nog drie andere waaronder een knalrode die ik ook nog graag wil kopen!


Ik heb dus de kleur 060 Very Berry. De verpakking vind ik erg leuk, door het matte zwarte ziet het er een stuk professioneler uit! Catrice heeft al hun wat nieuwere producten sowieso erg mooi verpakt naar mening. De dop heeft dezelfde kleur als het lippotlood zelf.


Het is geen potloodje dat je moet slijpen maar eentje die je kan draaien. De verpakking ziet er daardoor leuker uit vind ik (anders was het echt een potlood) maar er zit nu ook minder in. Namelijk maar 0,3 gram, erg lang ga ik waarschijnlijk niet doen met dit potloodje.


De kleur vind ik simpel gezegd: geweldig! Het is geen kleur die ik in de zomer zou dragen (iets te somber/droevig) maar hij is echt perfect voor de herfst en de winter! Zeker voor de herfst, hij doet me denken aan blaadjes (al weet ik niet of je ook echt blaadjes hebt in deze kleur :-)


Hier heb ik 'm aangebracht op mijn lippen en je ziet het al gelijk: het klopt niet helemaal! En daarmee bedoel ik, erg mooi ingekleurd is het niet... Nee inderdaad! Het is een moeilijke kleur om aan te brengen. Als je bijvoorbeeld uitschiet is het bijna onmogelijk om het uitgeschoten stukje weer weg te werken.


Fullface! Zo vallen kleine foutjes een stuk minder op maar de vorm van je lippen komt nog steeds erg goed naar voren! Ik heb de rest van de look zo simpel mogelijk willen houden, ik draag alleen wat foundation, concealer en blush op m'n gezicht. Ook mijn ogen zijn lekker neutraal: wat mascara en een wat dikkere lijn eyeliner. Eigenlijk de perfect pin-up look ;-)
Ik heb nog lang niet genoeg moed verzameld om eens zo naar school te gaan, vind het toch iets te opvallend!  Maar thuis draag ik dit kleurtje met trots :-)

Zou je deze kleur zelf dragen?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.