Beauty Budget Buy: Essence Sun Club palette


Ik hou van budget beauty producten, als je voor een geweldig product maar een paar euro hoeft te betalen is dat erg mooi meegenomen. En vandaag heb ik voor jullie een hele goede budget tip: het Essence Sun Club palette. Ik was even aan het kijken in het Essence schap voor de Vampire's Love LE, maar die vond ik in real life toch wat tegenvallen. Daarentegen zag ik wel dit Essence Sun Club in de kleur 02 Long Beach, een mooi palette met acht neutrale kleuren. Kleuren die ik dagelijks draag. En you know what? Het kost maar €2,95!


Van de acht kleuren zijn er zeven met glitters, alleen de donkerbruin in de rechterhoek is mat. Het liefst gebruik ik die kleur voor in de crease, daar is 'ie echt perfect voor.
De verpakking van het palette vind ik maar zo zo, het is heel plastic en oogt heel goedkoop. Ook de applicator vind ik niet zo goed, je kan er weinig mee. Al met al stoor ik me niet aan de verpakking van het palette, het gaat mij toch meer om de oogschaduw.


De eerste rij bevat een een lichte shimmery highlighter, een roze/bruine kleur met goude glitters, een donkerbuine kleur met goude glitters en een matte chocolade bruine kleur. Deze kleuren gebruik ik het meeste, hiermee kan ik een perfecte schoollook maken.


De kleurtjes van de tweede rij gebruik ik iets minder. Er zitten hier een zalm kleur, goude kleur, licht bruine kleur en grijs met chunky glitter in. Uit deze rij is de goude kleur zeker mijn favoriet, deze breng ik vaak aan op het middelste van mijn ooglid. Zo komen mijn ogen nog beter uit!
Ik wilde nog graag een ooglook maken met dit palette maken maar door het slechte licht kon het niet meer. Echt vervelend dat het alweer zo vroeg donker is :-(

Wat is jouw favoriete budget oogschaduw?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.