With Halloween coming up...


Om eerlijk te zijn: ik vind alles wat met horror too scary to look at! Maar Halloween daarentegen vind ik een leuk feest, of nou ja, gedeeltelijk! Het enge gedeelte mag hier voor mij worden weggelaten maar ik vind het echt leuk als mensen zich helemaal gaan verkleden. De dag van Halloween ga ik eigenlijk alleen naar de opera, ja de opera! Met Latijn konden we daar naartoe gaan en aangezien dat een dagje minder school én naar Amsterdam gaan betekende ga ik daar graag naartoe, haha. Dat is een beetje off-topic maar het betekent dat ik geen Halloween ga vieren dit jaar, too bad!


Om toch een soort Halloween-gevoel te krijgen besloot ik gisteren een Halloween look te maken! Maar dan een draagbare look waarbij alle aandacht naar de lippen gaat. En laat ik de laatste tijd nou ontzettend fan zijn van bessenpaarse lippen! Helaas heb ik geen lipstick in die kleur maar met een rode lipstick en zwarte lipgloss kom je al een heel eind.




Bij de ogen heb ik wat glitter aangebracht onder de wenkbrauw en helemaal in de binnenste ooghoek. Dit geeft samen met de donkerbruine oogschaduw in de crease toch nog iets van diepte aan mijn ogen. Verder heb ik alleen wat mascara op.

Wat zijn jullie plannen voor Halloween? Of ga je het niet vieren?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.