Wintertip: Fotostudio bij Xenos!

De winter is wel de ergste periode voor een beautyblogger wat betreft foto's maken. Winterlicht laat kleuren gewoon niet tot z'n recht komen, en kleuren zijn nou één van de belangrijkste dingen als het gaat om make-up. Fleur en ik hebben niet zo heel erg last van het licht, want wij hebben sinds vorig jaar December beide een fotostudio. Hier kun je foto van onze studio zien (we hebben beide één, maar van hetzelfde merk). Tot mijn verbazing sloeg ik gisteren de folder van de Xenos open en zag ik een fotostudio die verrassend veel lijkt op onze!

Daar is 'ie dan, dé oplossing voor slecht belichte foto's in de winter. Erg handig voor de mensen die niet online mogen bestellen, maar ook voor de mensen die gewoon geen zin hebben om te wachten op de bestelling. De studio is online namelijk even duur. ;) Wel hebben Fleur en ik er nog een zwarte, witte en rode achtergrond bij gekregen i.p.v. alleen een blauwe..

Als je het alsnog te duur vind, kan je er zelf een in elkaar zetten. Die zelfgemaakte studio's zijn maar liefs net zo goed! Hier kun je een makkelijke tutorial vinden..

Heb jij al een fotostudio?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.