What would you do with my hair?

Ik heb nooit echt wat gedaan met mijn haar, ik weet me er niet echt raad mee. Mijn haar is dun en snel pluizig, maar ik heb wel erg veel haar. En de kleur is ook redelijk apart, nou ja je ziet het wel vaker maar in combinatie met mijn huidskleur vind ik het er wel 'anders' uitzien. Ik omschrijf het als: Lichtbruin/donkerblond met een karamel kleurige glans.
Nu vind ik het wel tijd worden voor verandering, en dan heb ik het vooral over m'n haarkleur. Ik vind dat deze kleur mijn huid nog 'geler' en bleker eruit laat zien. Ook zijn mijn wenkbrauwen nu een stuk donkerder dan mijn haar (is niet erg goed te zien op de foto's).

Zoiets zou ik willen:
Vooral op de tweede en derde foto vind ik de haarkleur mooi. Ik denk dat ik gewoon een spoeling ga kopen in een donkere karamel kleur, gewoon mijn kleur in een tint (of meerdere tinten) donkerder. Hopelijk komt mijn huidskleur ook wat minder bleek naar voren..

Wat denk jij? Of denk je aan een geheel andere kleur/kapsel?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.