Walking on my heels with pink ruffles


Sinds ik mijn enkellaarsjes met hak heb, heb ik ze nog niet bepaald vaak gedragen. Ik heb er thuis wat op gelopen om te oefenen en heb ze afgelopen zaterdag voor een feestje voor het eerst ├ęcht aangehad. Maar nu wil ik ze ook naar school gaan aandoen en dat vind ik nog een stapje verder, haha! Dus ik heb een leuke outfit samengesteld met my heels, een outfit met ruffles en a very pink cardigan!

Deze foto's zijn niet zo scherp maar ik wilde het gehele plaatje laten zien. Met hakken en shirtje in m'n broek vind ik dat mijn benen best lang lijken terwijl ik echt geen lange benen heb, haha!

En nog twee actiefoto's! Het roze vestje is heel losjes en zwierig en dat vind ik echt leuk. Dan kan je namelijk leuke actiefoto's maken ;-)
Ik draag een donkere skinny jeans van Only, shirtje van H&M, vestje van Urban Outfitters, ketting van eBay en m'n enkellaarsjes komen van de van Haren.

Voor welke gelegenheden draag jij hakken?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.