Waarom ik straks een kort koppie heb...

Zoals jullie weten heb ik lang haar, behoorlijk lang haar. Het wordt steeds moeilijker om al dat haar gezond en mooi te houden. Dus naar de kapper gaan zou een goede oplossing zijn maar het is toch zonde om al dat haar waar ik zo lang voor heb gespaard zomaar weg te gooien...
Daarom heb ik besloten mijn haar te doneren aan stichting Haarwensen. Deze stichting maakt pruiken van het haar wat zij opgestuurd krijgen en zorgt ervoor dat deze uiteindelijk bij kinderen die kaal zijn door behandeling of ziekte.

Maar de vraag voor mij is eigenlijk hoe een kort koppie me zou staan. Nou bedoel ik niet kort kórt maar voor mijn doen is het toch heel erg kort. Er zal een vlecht van zo'n 25 cm afgaan om voldoende haar te hebben voor een pruik en mijn haar zou dan ongeveer 5 cm boven de schouder vallen. Dat komt redelijk overeen met de twee kapsel hierboven!


Met Taaz.com heb ik dus vier verschillende kapsel 'gepast' die me wel wat leken. Ik vind die hier rechtsboven het leukste, zo in laagjes geknipt vind ik het leuker dan als het helemaal strak is.

Vind je 'kort' haar bij mij staan?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.