Sleek - ACID palette = hellooo bright colors!


Ruim een week geleden plaatste ik een artikel over make-up die op z'n zachtst gezegd fel was. En ja, ik heb weer een make-up product gekocht met veel felle kleurtjes! Dit keer kon ik het Sleek ACID palette niet weerstaan, het is gewoon te mooi... Ik heb al één Sleek palette, namelijk het Original palette (klik hier voor de review) en ben heel tevreden hierover. Toen ik wat palettes van Sleek zag liggen in de PAK, een soort afrowinkel hier in Nijmegen (hij zit ook in Arnhem), was ik verkocht. Er waren nog zoveel meer mooie palettes van Sleek! Vooral het Storm palette staat nog hoog op mijn wishlist.

Het palette ziet eruit zoals eigenlijk alle Sleek palettes, simpel en mooi! Ik vind het echt fijne verpakkingen, ze gaan zo soepel open en dicht plus er zit een grote spiegel bij wat altijd handig is. Ook zit er een applicator bij maar die ga ik niet gebruiken, gewone kasten werken veel fijner vind ik.


Hallo kleurtjes!

De eerste rij bevat allemaal vrolijke kleurtjes die leuk zijn op zich maar moeilijker te combineren zijn. De pigmentatie van alle glitterige kleurtjes is super, helemaal niks op aan te merken! De matte kleuren zijn fel en héél opvallend maar de pigmentatie viel me toch een klein, klein beetje tegen. Maar zodra ik er een primer of andere basis onder doe wordt de kleur veel mooier! Alleen de witte kleur is een beetje moeilijk, helaas.

Er zitten in het palette ook twee kleuren (grijs en zwart) die juist met alle andere kleuren te combineren zijn. Erg fijn want anders wist ik echt niet hoe ik dit palette moet gebruiken, haha! Van deze rij vind ik de groene kleur (niet de neon groene) het leukste eigenlijk, hier zijn zoveel mooie looks mee te maken.

Ook heb ik snel twee looks gemaakt met alleen dit palette, dit om te laten zien hoe de kleuren wel of niet bij elkaar passen en zodat de kleuren wat beter naar voren komen. Voor deze roze/paarse look koos ik de lila, neon roze, grijze en zwarte kleur uit het palette.


Voor deze geel/groene look gebruikte ik de neon geel, neon groen, olijfgroen en zwarte kleur. Ik kan over deze look eigenlijk alleen maar zeggen dat ik hem heel apart vind, haha! Op de foto's is het niet zo te zien maar het groene lijntje onder m'n ogen knalde er echt uit (kan dat eigenlijk wel?)

Ik kocht dit palette dus bij de PAK in Nijmegen voor €8,95. Dit is ongeveer 1 euro duurder dan dat deze palettes online worden verkocht maar hoefden dan ook geen verzendskosten te betalen. Ik ga nog wat 'spelen' met dit palette en meer looks ermee proberen te verzinnen. Maar ik weet zeker dat dit palette nog eens langs zal komen in een andere blogpost!

Heb jij een Sleek palette in je bezit? En zo ja, welke?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.