Red or nude lips?



Als het om lipstick of lipgloss gaat, ga ik meestal voor safe. Maar op den duur wordt dat een beetje saai natuurlijk, daarom besloot ik nog eens te 'spelen' mar rode en nude lippen. Ik vind het allebei erg gaaf maar vraag me gewoon af of het me wel staat. Daar wil ik ga jullie mening over horen!


Allereerst: de nude lips! De foto's lijken redelijk hetzelfde maar links het ik een meer roze nude lipstick op zonder basis, namelijk Catrice Be Naturel. Rechts heb ik onder de lipstick (P2 Rodeo Drive) wat concealer gedaan. Dit vind ik wel heel nude!

Dit vind ik wel een hele leuke eigenlijk, hier draag ik geen rode lipstick maar alleen een rode lipgloss van Essence. De gloss maakt de kleur minder hard en de kleur is ook niet te fel. Like it!

Ik heb verder nog twee kleuren rood geprobeerd. Links draag ik een koraalkleurige lipstick van Wet 'n Wild. Op de foto lijkt 'ie heel licht maar dat komt omdat ik 'm naast een knal-knal rode lipstick heb gezet! Woo, heftig! Of het me staat ben ik nog niet helemaal uit...

Wat vind jij bij mij het leukste staan? Red or nude lips?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.