OOTD - Autumn cuteness

Normaal ben ik heel erg van de strakke rokjes, blousjes en wijde tops gestopt in mijn broek. Maar laatst had ik wel zin in iets anders, dus trok ik een wijde taillerok uit de kast. Deze rok had ik vorig jaar bij de H&M gekocht.. Op de rok zitten zwarte knopen met een gouden randje, dat 'goud' heb ik weer laten terugkomen in mijn top en oorbellen. Het eerste wat ik hoorde, toen ik dit rokje aandeed, was dat ik er schattig uitzag. Dus hierbij: Autumn cuteness. :)

Ik heb geprobeerd de outfit simpel te houden, ik vond het rokje namelijk al opvallend genoeg. Onder het rokje droeg ik een zwarte legging met mijn laarsjes.

Wijde taillerok, legging en top van de H&M
Oorbellen - Six

Draag jij wel eens wijde rokjes?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.