Nieuwe mobiel besteld!

Weten jullie nog dat ik met een mobiele telefoon dilemma zat? (zo niet, klik) Want wilde ik nou een abonnement met dubbel zo veel internet, of dubbel zo veel smsjes? Uiteindelijk ben ik voor geen van beide gegaan, sorry guys! Ik kocht namelijk een super duper aanbieding bij Groupon, voor €20 kreeg een waardebon bij de Phonehouse t.v.w. €120 (zonder nadelen die eraan vastzitten). Hiermee kreeg je alleen korting op de telefoonprijs, dus niet op het abonnement zelf. Dus moest ik voor een wat duurder mobieltje gaan, wat jammer nou hè.. ;)

Een tijdje lang twijfelde ik tussen de iPhone 4 (8 gb), Samsung Galaxy S2 en de HTC Sensation. De prijzen lagen alle drie ook nog eens dicht bij elkaar.. Na veel wikken en wegen werd het toch maar de HTC, deze kwam het best uit bij alle reviews. Ik weet het, veel van jullie waren waarschijnlijk voor de iPhone 4 gegaan, maar ik vind het ook nog eens raar om precies dezelfde mobiel als mijn broer te hebben (lijkt me zo verwarrend).

Het abonnement is van T-mobile iSmart. Ik krijg voor €29,50 per maand zo'n 150 belminuten en smsjes en 500 mb internet, een perfecte combinatie vind ik! Naast de abonnementskosten moet ik €174 betalen voor de mobiel zelf, dit wordt dus nog maar €54 met de korting.
Mijn broer betaalt €19,50 per maand en ik de mobielprijs (€54), grouponactie (€20) en nog €10 per maand. Het is zeker te doen vind ik!

Wat voor een mobieltje heb jij?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.