A new cover for my mobile?

Ongeveer een jaar geleden kreeg ik voor mijn verjaardag een nieuw mobieltje, namelijk de Samsung Corby Txt. Onderhand is dit mobieltje helemaal niet meer van deze tijd, haha! Ik kan er mee bellen en smsen en nog wat standaard dingen, maar internet of whats-app daar heeft de Corby nog nooit van gehoord. Helaas krijg ik in de nabije toekomst nog geen nieuwe dus ik zal het nog even moeten doen met de Corby...
Voordat ik dit mobieltje kreeg had ik een artikel geschreven over andere covers voor de Corby. Je kan namelijk de achterkant (de batterij beschermer) eraf halen en die verwisselen. Nou kreeg je bij de Corby zelf drie achterkantjes en daar heb ik voorlopig genoeg aan gehad. Maar nu lijkt het me wel leuk om een andere erop te zetten. Dat wordt mijn (zohaast) prehistorie mobieltje toch wat leuker en moderner!


Als eerste kwam ik deze covers tegen op eBay, een soort tijgerprintje. Ik ben niet zo'n fan van de kleuren combinatie links maar die rechts vind ik echt super leuk! Die zie ik nog wel op mijn mobiel zitten. Ze kosten allebei rond de $5 per stuk, goedkoop dus!


Van deze twee covers vind ik vooral de kleuren erg leuk, ik houd wel van paars en roze in combinatie met zwart! De cover links kost ongeveer $8 en die rechts $6, ook goede prijzen vind ik.


Every girl loves diamonds! Dus ik ook! Nu zie ik mezelf nog niet helemaal rondlopen met zo'n cover maar ik vind ze wel erg gaaf. Ook lijkt de vorm me niet erg handig omdat het eigenlijk allemaal kleine uitsteeksels zijn, maar hé, zolang 'ie er maar goed uitziet! Deze links kost €6 en die rechts €8.

Welke vind jij het leukste?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.