My must watch list: movies and series

Nog twee dagen school en dan heb ik vakantie! Ik kan echt niet wachten, heb nu al totaal geen concentratie meer voor schoolwerk en verslaap me bijna elke ochtend. Ja, ik ben zeker toe aan vakantie. Iets minder is dat in de vakantie nog steeds aan school moet werken want een week na de vakantie begint alweer de proefwerkweek.

Maar als het dan vakantie is ga ik er ook van genieten en dat betekent afspreken met vrienden, uitslapen en veel films en series kijken!



Ik heb een tijdje geleden de film 500 Days Of Summer opgenomen en het wordt eens tijd om die te gaan kijken, het lijkt me echt een leuke film!



Ik ben van plan om in de vakantie met een aantal vrienden naar Paranormal Activity 3 te gaan. Oh yeah, deze film lijkt me echt super eng! Om heel eerlijk te zijn heb ik de trailer nog niet eens gekeken, ik durf gewoon niet :')


In de zomervakantie heb ik The Notebook van Nicholas Sparks gelezen en wil nog steeds heel graag de film zien maar heb tot nu toe nog geen tijd gehad om 'm te kijken. Ben heel benieuwd hiernaar!



En we gaan over tot de series! Van Hart of Dixie heb ik nu al een paar afleveringen gezien en ik moet zeggen dat deze serie me wel bevalt. Ik had er niet zoveel van verwacht maar ben na die paar afleveringen nog niet afgehaakt en dat is goed!



Nog een nieuwe serie die ik volg is Pan Am. Ik was eigenlijk in een impulsieve bui toen ik hier een aflevering van keek (normaal gezien houd ik niet zo van die retro shows) maar vind dit een leuke show. Het gaat over het leven van stewardessen rond 1963 om het heel kort samen te vatten. Ik vind vooral de kapsels en make-up heel leuk in Pan Am!



Ik sluit af met de serie die ik zelf (nog steeds) het leukste vind: Pretty Little Liars! Helaas duurt het nog een paar maanden voordat de serie helemaal wordt hervat maar gisteravond was er in Amerika een speciale Halloween aflevering en die is vanaf vandaag ook hier in NL te bekijken op het internet :-)

Ga jij deze vakantie nog films of series kijken?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.