My alltime favourite shows ♥

Deze week was echt één van de meest hectische weken ooit, ik was zo'n vijftien uur per dag bezig met school. Mijn dag zag er als volgt uit: Naar school van half negen tot half vier (of half vijf) en dan leren en huiswerk maken tot zo'n tien/elf uur in de avond. Tussendoor wel wat pauzeren natuurlijk; Bloggen (maar dit zag ik ook even als een must-do) en maximaal een uurtje of twee tv kijken. Dat tv kijken was echt het enige wat me nog een beetje oplaadde, ik kan zo genieten van bepaalde programma's. :) Ik maak altijd wel tijd om de volgende programma's te zien:

Hollands Next Top Model
Ja, ik ben er weer zo één. Ik vind HNTM echt geweldig om te zien! De drama, de fotoshoots, de prachtige kleren en uiteindelijk het resultaat; Ik zit altijd vol spanning te kijken. Maandagavond om half negen zit ik dan ook altijd braaf voor de tv rtl5 te kijken. :)

Pretty Little Liars
Deze serie vind ik echt het aller-aller-leukst en spannends en alles! Ik kan niet wachten op de Halloween special (er is nu een break). De serie kun je hier bekijken, tot nu toe staan er iets van 34 afleveringen online. Twintig oktober komt de halloween aflevering online, kan niet wachten!


Expeditie Robinson
Dit is volgens mij pas het tweede seizoen van Expeditie Robinson dat ik volg, maar al sinds de eerste aflevering was ik om. Het programma bevat lekker veel drama, humor en 'actie'.
Dit programma is elke donderdagavond om half negen te zien bij rtl5.

Wie is de mol?
Momenteel is dit programma niet op tv, elk jaar rond januari begint een nieuw seizoen. Het is echt een zenuwslopende programma, je wordt echt de hele tijd op het verkeerde been gezet! Het gaat over tien BN'ers die naar een ver land vertrekken om daar opdrachten te doen en daarmee geld te verdienen. Één van die BN'ers is de 'mol' en moet dus zorgen dat er zo min mogelijk geld in de pot komt. De kandidaat die bij de test (over wie de mol is) de minste vragen goed heeft, gaat naar huis.
Normaal is dit programma dan om half negen te zien (op donderdagavond) bij Nederland 1.

The Voice of Holland
Als je deze show nooit hebt gezien dan leef je echt onder een steen. Veel heb ik er dus niet over te zeggen, het is gewoon een erg vermakelijke show. En dan vooral de blind auditions! :)
Elke vrijdagavond om half negen zie je mijn tv op kanaal rtl5.

Hotter than my daughter
Dit is echt een lekkere foute show, en daarom vind ik het zo leuk om te kijken. Gordon heeft echt geniale grappen en de metamorfoses zijn meestal zeer geslaagd. Deze show is te zien na tvoh. ;)

Wat zijn jouw favoriete programma's?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.