Mijn favoriete Lookbook, uh Spookbook, outfits!

Happy Halloween iedereen! Vandaag is dan de dag van de Allerheiligen, één van de meest sfeervolle feestdagen. Ook op Lookbook wordt Halloween uitgebreid gevierd, namelijk met een Halloween DIY wedstrijd. Het is de bedoeling dat je een zelfgemaakte look plaats voor Halloween en daarmee kan je dan een waardebon winnen van American Apparel. Ik heb er zelf een paar favorieten tussen gezocht, dit zijn de outfits die ik het meest creapy en/of origineel vind.

Ashley Joncas als een Scissor Sister
Dit vind ik niet zo'n enge outfit, maar wel heel stoer en origineel! Het straalt echt kracht uit..

Natalie Ast als Marie Antoinette
Weer geen enge outfit, maar wel een hele aparte. Ik vind hem zelfs schattig. :) Maar dat schattige maakt het wel weer geschikt voor Halloween, eigenlijk al het idee dat je als iemand bent verkleedt die al eeuwen dood is.

Kady Ta als een vampier kannibaal
Deze is gewoon eng, zowel de foto als het meisje zelf. Echt een goeie Halloween outfit!
Kelsey M. als de Black Swan
Ik zag dit jaar vele mensen verkleedt als Black Swan (op Lookbook dan), dus blijkbaar is het idee niet heel origineel. Maar deze outfit vind ik zo erg lijken op het origineel dat ik het wel hier moest plaatsen..

Ashleigh F. als een Sugar Skull-iets
Deze outfit is momenteel het meest gehyped, en dat begrijp ik best! Deze outfit is eng, schattig en origineel. Dat spinnenweb maakt het echt af..

Kristina Chamane als uh, een kattenmeisje?
Deze outfit (en foto) vind ik zo freaky, ik zou gewoon schrikken van het meisje. Ze doet me denken aan een meisje uit een horrorfilm, volgens mij op het meisje uit 'The Orphan'.

Corinne Alexandra als een zeemeermin
Deze outfit vind ik echt origineel bedacht! Bovendien vind ik de kleding ook best leuk, voor een zeemeermin dan. ;)
Alexzander Elliott Ray Marshall als een kannibaal
Weer zo'n enge foto, met een simpele outfit. Ik vind het er heel vet uit zien!

Anastasia Siantar als de Mad Hatter
De Mad Hatter zag ik ook erg vaak voorbij komen, maar deze viel me toch het meest op. Waarschijnlijk komt dat door haar ogen. Ik ben echt helemaal weg van deze look!

Alexandra J. als de zombie bruid
Save the scariest for last! Deze vind ik echt het engst, al dat bloed, de gescheurde jurk, de make-up, brr..
Welke outfit is jouw favoriet?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.