Let's start working!

Nadat ik eerst zwaar had geprotesteerd tegen vakkenvul-werk moet ook ik eraan gaan geloven, ik ben trots om te kunnen zeggen dat ik nu officieel een vakkenvulster ben bij de Albert Heijn. Dit was echt mijn droombaan! *kuch kuch* Om eerlijk te zijn heb ik geen idee waarom ik een bijbaantje heb genomen, maar laten we het er maar op houden dat ik gewoon graag geld teveel heb..

Donderdag had ik een sollicitatiegesprek, die duurde echt maar 10 minuutjes. De man vroeg maar twee vragen ('vertel eens wat over jezelf' en 'waarom wil je hier werken?') en zei daarna gelijk dat ik aangenomen was. Zondag was dan mijn eerste 'werkdag', en het blijft raar om zondag een werkdag te noemen. Ik kreeg een jongen van rond de 16 als begeleider en hij legde alles wel goed uit, altijd fijn! Wat ik wel een beetje jammer vind is dat ik één van de weinige meisjes ben die vakken vult, maar het kan dan ook wel heel leuk zijn om met jongens te werken. ;)


Ik moet toegeven dat ik het werk best wel leuk vind! Gewoon rustig aan en gezellig doen. Het leukste is als je klaar bent en het resultaat ziet (de schappen vol en netjes, en uiteindelijk geld op je rekening). Ik mag ook niet zeuren over mijn loon, vooral niet over mijn zondags-loon (het dubbele dus!). Ook werk ik max. 7 uur per week, dus het zou goed met school te combineren moeten zijn..

Heb jij al een (bij)baan?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.