Koperrood/bruin haar? Mijn eerste poging tot verven..

Zoals jullie waarschijnlijk weten zat ik al een tijdje erover na te denken om mijn haar te gaan verven. Zaterdag kwam mijn moeder thuis met twee kleurshampoo zakjes, beide voor maar €1 per stuk! De kleuren die ze had gekocht waren 'Koper' en 'Koper goud', de koperkleurige leek mij het mooist om uit te proberen dus dat deed ik ook.

Dit is de kleurshampoo, een uitwasbare level 1. Dat betekent dat de kleur er na ongeveer vijf wasbeurten uit is, erg fijn dus voor een eerste keer verven. De kleur is het meest zichtbaar bij middenblond tot lichtbruin haar, en dat is ook wat ik heb.
Mijn verwachtingen waren redelijk laag: Gewoon mijn haarkleur met een koperrode glans erin. Toch schrok ik even van de donkerrode/oranje kleur die de shampoo zelf had! De kleurshampoo moet je gewoon gebruiken als een echte shampoo, en ik moet zeggen dat hij héél lekker ruikt. Ook schuimt hij veel dus ik merkte, naast de felle kleur van de shampoo, niet echt dat het kleuring was.

Toen mijn haar nat was zag het er écht rood uit, wéér schrok ik haha! Maar dit allemaal was in de avond, dus ik wist dat de kleur overdag heel anders is.

Het uiteindelijke resultaat:

Ik heb geen goeie voor-foto, maar ik denk dat jullie het verschil wel zien. ;) Nu heb ik echt een oranje-rode gloed in mijn haar, wel grappig om voor een paar weekjes gingerish te zijn. Zodra deze kleur eruit is, ga ik voor een donkere kleur. Het is echt fijn dat het zo makkelijk werkt en de kleur er na een paar wasbeurten weer uit is, nu ga ik zeker vaker experimenteren met kleuren. :)

Wat vind jij van het resultaat?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.