Kanten jurkjes, geweldig!

Een gala outfit samenstellen, je kan me voor gek verklaren maar ik ben er nu al mee bezig. En eigenlijk meer mensen die ik ken wel, haha! Ik heb al een beeld voor me hoe ik eruit wil zien: Een little black dress, met felgekleurde pumps (zie artikel van gisteren) en bijpassende accessoires óf een little black dress, met nude pumps en subtiele accessoires. Twee verschillende kanten kan het dus op!
De little black dress wil ik echt met kant hebben, ik vind het op een of andere manier prachtig! Niks sletterig (nou ja, het gaat om de combinatie) of ouderwets, gewoon opvallend en een beetje mysterieus.

Dit zijn mijn favorieten, links vind ik het meest leuk en dan de middelste etc.. De jurkjes kosten v.l.n.r.: €35,50, €35,95 en €43,50.

Dezen vind ik allemaal wat minder, maar toch vind ik ze wel wat hebben. De prijzen zijn v.l.n.r.: €41,95, €41,95 en iets rond de €50 (ben het even kwijt).
Alle jurkjes zijn van Nelly.com, een geweldige webshop overigens! :)

Wat vind jij van kanten jurkjes?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.