The Indie look - wat vind jij ervan?

Sinds kort wordt er veel gesproken over de indie look in de modewereld. Maar de indie look is eigenlijk niet één look, maar gewoon een verzamelnaam voor een eigen creatieve stijl. Bij deze look moet je vooral denken aan vele laagjes kleding, vintage (bandjes) shirts, oversized vesten, veel accessoires (veertjes, bloemen, hoeden), printjes en vooral een personal touch.

Op Lookbook kon ik heel wat leuke en interessante outfits vinden, de volgende outfits vind ik dan ook echt indie-ish.Nadja Seale

Carla Estévez

Norelle Rheingold, deze look is anders dan de vorige twee. Maar ja, dit is ook heel erg indie. Norelle heeft best wel wat duistere looks, maar ik vind het wel wat hebben. :)

Cheyser Pedregosa

Danielle Quinn

Had ik maar zo'n gewaagde stijl, soms ben ik de 'veilige look' wel zat. Iedere keer neem ik me voor om iets te gaan kopen wat anders is, maar dan komt er niks van. Ah het komt wel met de tijd.. ;)

Wat vind jij van de indie look?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.