Hot or Not: colored heels!


Sinds dat ik ze bij Dulce Candy zag ben er helemaal fan van: hakken in allerlei felle kleuren! Nou heb ik zelf nauwelijks hakken (alsof jullie dat nog wisten, haha!) maar ik wil wel nog graag een paar high heels voor het gala dit jaar. Ja wel, mijn allereerste gala! Ik had eigenlijk een zwarte of donkerblauwe jurk in gedachten met zwarte pumps eronder. Maar wat eigenlijk ook heel gaaf is, is gewoon een zwart jurkje met daaronder fel gekleurde pumps! Nou vraag ik me wel af of ik ze daarna nog eens zou aantrekken maar wie weet... De high heels die ik voor dit artikel heb uitgezocht zijn wel iets too high voor mij maar ik ga op zoek naar een lagere versie ;-)


Asos €70,51 & Forever 21 €21,75
Miss Selfridge £40,-

eBay $41,-


Kenzaa €34,00 & H&M €39,95

Wat vind jij van felgekleurde hakken?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.