Hoe ik mijn haar glanzend houd: budget tip!


Mijn haar groeit snel en is op dit moment ook ontzettend lang. Het heeft nu de lengte bereikt waarop mijn haarpunten vaak gaan splijten. Daardoor glanst mijn haar niet en lijkt het soms gewoon een bosje stro. No, not that pretty! Naar de kapper gaan stel ik steeds uit om verschillende redenen (maar in de vakantie ga ik echt!) dus ik was op zoek naar een 'tijdelijke' oplossing.

Op blogs zag ik dit serum van de Action al vaker voorbijkomen. En iedereen was er heel positief over dus ik besloot 'm ook maar eens te proberen. Inderdaad, wat een fijn spul is het! Helaas beschermd 'ie niet tegen hitte maar voor de prijs van €2/3 kan je ook niet teveel willen ;-)

De substantie van het serum is redelijk vloeibaar maar wel heel vet. Één pompje kan al teveel zijn voor mijn lange haar, dan gaat het er heel vet en ongewassen uitzien. Het is dus fijn dat je weinig nodig hebt! Ik breng het serum vooral aan bij m'n haarpunten aangezien dat mijn probleemgebied is.

Ter vergelijking: links heb ik mijn haar net doorgeborsteld en zit er niks in, rechts heb ik een klein pompje van het serum aangebracht. Ziet er goed uit toch? Hij door prima z'n werk en houd mijn haar redelijk wat uurtjes glanzend, tenzij ik er teveel aan ga zitten.
Voor de rest gebruik ik geen andere producten voor mijn haar, ik besteed liever meer aandacht aan m'n make-up!

Welke producten gebruik jij allemaal voor je haar?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.