Got bored, made my own nailpolish!




Het is eindelijk weeeeeeeekend! Dat betekend de komende dagen lekker lui zijn en onnodige (maar leuke!) dingen doen. Zo ook gister, ik vond het tijd om mijn nagels weer eens te lakken maar wist totaal niet welke kleur ik moest kiezen. En aangezien ik toch wat tijd teveel had ging ik maar zelf mijn nagellak kleurtjes maken! Ik pakte wat lakjes uit mijn collectie en heb daar wat mengseltjes mee gemaakt, gewoon druppel voor druppel op een plasticje doen en swirlen met een dotting tool. Met een apart kwastje heb ik de nagellak vervolgens op mijn nagels gedaan. Helaas begon de lak toen al wat stroperig te worden dus er zitten wat deukjes in de lak.


De kleur op mijn duim vind ik eigenlijk de minste van allemaal. Als je kijkt naar de kleuren die ik heb gebruik is er wel iets aparts uitgekomen en het is zeker niet lelijk! Vooral omdat er een mooie goede gloed in de lak zit, maar deze droogt gewoon niet zo mooi op (haast mat, heel vreemd).

De donkerste kleur van de vijf zit op mijn wijsvinger. Ik heb voor deze kleur vooral warme kleuren gebruikt en het eindresultaat was een soort donkerrood/bruin/zwart. Beetje vampy-achtig, ik vind het wel leuk!

Op mijn middelvinger kwam eer soort metallic paars. Het is wel een leuke kleur maar niet iets wat ik vaak zou dragen. Mijn moeder vond deze daarentegen de leukste van de vijf!

Dit is wel een kleur die ik vaak zou dragen, ik houd van van die nude/bruin/goude lakjes! In deze zit ook lekker veel shimmer en dat is altijd goed :-)

Saved the best for last! Drie glitterlakjes bij elkaar dat moest wel een explosie van glitter leveren! En inderdaad, mijn pinknagel shined erop los, haha. Dit is mijn persoonlijke favoriet...


En zo zag 'de werktafel' er ongeveer uit! Ik had van te voren nog wat meer creaties gemaakt en vind die met blauw eigenlijk allemaal het leukste.
Ik vond het grappig om eens eigen kleuren nagellak te maken, als ik weer eens tijd heb ga ik het nog eens doen! Zo krijg ik allemaal unieke kleurtjes :-D

Heb jij wel eens eigen nagellak kleuren gemaakt?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.