From long to short(er) hair



Donderdagmiddag was het zover: ik had een afspraak bij de kapper en het was eindelijk tijd om een heel stuk van mijn haar af te knippen. Spannend natuurlijk maar het ging allemaal prima! Het moment waarop ze die lange staart eraf knipte was wel een beetje vreemd, in een paar knippen gaat het haar waar je drie jaar voor het gespaard er gewoon af. Maar de kapster heeft van het haar wat over was een heel leuk kapsel gemaakt vind ik!

Voor en na! Op de linkerfoto paste niet eens al mijn haar, zo lang was het, haha ;-)
Behalve dat er natuurlijk een heel stuk af is heb ik ook mijn schuine pony/lok laten bijknippen, staat toch wat frisser. Ik moet wel echt wennen hoor, 't is heel anders dan eerst!

Zo is de lengte goed te zien en het is uiteindelijk langer geworden dat verwacht. Ik had een lengte aangegeven die er maximaal af mocht maar het was niet nodig om er zoveel af te knippen. Mijn staart was dus nog langer dan dat ik had verwacht!


Ook heb ik een pakje haarverf gekocht van Schwarzkopf in een soort chocoladekleur bruin met een rode gloed. Ja, ik was van plan om mijn haar te verven maar ik begin nu weer te twijfelen! Deze kleur is niet permanent maar houdt tot 28 wasbeurten. Dan nog ben ik bang voor uitgroei of dat de kleur van mijn haar blijvend anders is, daarom vraag ik me af of één van jullie misschien ervaring heeft met deze verf!

Uiteindelijk is er een staart/vlecht van ongeveer 35 centimeter afgegaan die ik ga opsturen naar Stichting Haarwensen, daar kunnen ze mijn haar namelijk erg goed gebruiken!

En, en, en? Wat vind jij ervan?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.