Food, come to mammah!

Het feit dat ik dun ben neemt niet weg dat ik niet van eten hou, integendeel! Als je mij in een periode van drie uur niks ziet eten (of hoort klagen over dat ik eten wil) dan is er iets goed mis. Soms kan ik gewoon niet wachten om thuis te komen na school om gelijk aan het avondeten te beginnen. Bij ons thuis is het zo dat het avondeten al klaar is in de middag en je zelf eten mag pakken wanneer en hoe vaak je wilt, daarnaast eet je rond 8 uur in de avond nog eens (iets minder zwaar). Het is denk ik iets typisch joegoslavisch, en het bevalt me wel! :)

Ik moet het toegeven, hoe fout het ook is, dat ik het meest van lekker vet eten hou. Hamburgers, frietjes, pizza's, pasta, ik kan er geen genoeg van krijgen. Dat volle gevoel dat je krijgt na een portie, heerlijk! Ik eet het niet zo heel vaak hoor, maar ik probeer het nou ook weer niet te vermijden. ;)

Gezond eten vind ik dan ook weer héél lekker. Een beetje tegenstrijdig met het vorige plaatje, maar het goeie gevoel dat je krijgt als je gezond aan het eten bent is ook heel belangrijk. Gezonde gerechten (met groente dan) zijn ook zo lekker verfrissend!

Oewh, do I need to say more? Just heaven!

Ik hoop niet dat ik jullie nu virtueel tien kilo zwaarder heb gemaakt, zelf krijg ik namelijk wel heel erg de neiging om iets te eten te gaan pakken (en ik schrijf dit artikel rond 10 uur in de avond!).

Van welk gerecht kan jij geen genoeg krijgen?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.