De heerlijke vakantiedrukte

Voor sommige mensen is vakantie de perfecte tijd om uit te rusten en niks nuttigs te doen. Ik behoor daar dus echt niet bij. De leukste vakanties vind ik die, die helemaal zijn volgepland met leuke afspraken en activiteiten. Ik kan gewoon niet niks doen, dan voel ik me alleen maar lui.
Nijmegen hoort tot het zuiden van Nederland, en wat is dat fijn zeg wat betreft vakanties! Ik heb liever later vakantie dan eerder. ;) Dus nu kunnen wij eindelijk zeggen dat de vakantie is begonnen!

Ik heb dus ook een best druk schema, maar wel een heel leuk.. Lemme tell you!
  • De vakantie begon vrijdagavond met een salami-snack-tvoh-avond bij Fleur thuis, samen met nog een vriendin. Alles wat we die avond hebben gedaan is onder een elektrische deken gezeten, the voice of holland gekeken en gegeten. Kort gezegd: Het was erg gezellig!
  • Zaterdag moest ik helaas vroeg opstaan (om 8 uur) voor m'n baantje bij de AH, en daar bleef ik tot 2 uur.
    Ook kreeg ik gisteren mijn HTC sensation en ben ik begonnen met alles uit te vogelen, maar het is zo'n uitgebreid toestel. Pfoef! Wel heel fijn en mooi hoor!
Dan heb ik tot woensdag niks te doen, omdat Fleur in Brussel is haha! Meestal spreken we niet af met vrienden als één van ons er niet is, we zijn nogal hecht. ;)
  • Woensdag gaan Fleur en ik shoppen, in Arnhem! Hier heb ik nog het meeste zin in hoor.. Dit is voor het eerst dat we helemaal alleen naar een andere stad gaan. Excited!
  • Dan gaan we nog een halloween avond doen bij mij thuis, al is het meer een horror-eet zo veel je wilt-avond. Dit word op de vrijdagavond, want dan zijn mijn ouders weg..
  • En zaterdag sluiten we de vakantie af met weer een horrorfilm, namelijk Paranormal Activity 3! Deze gaan Fleur en ik, samen met nog één vriendin en een paar vrienden in de bioscoop kijken. Hier ben ik nog best wel bang voor hoor.. :')
  • Maandag is de vakantie eigenlijk over, maar niks is minder waar voor Fleur en mij. We gaan namelijk met een klein groepje gymnasiasten naar een opera in Amsterdam. We gaan echt van 12 tot 12 (van middag tot middernacht dus), we krijgen namelijk een rondleiding, een workshop, wat vrije tijd (twee uur!) en de opera zelf.
En nee hoor, mijn vakantie bestaat niet alleen uit leuke dingen. Dat mag natúúrlijk niet als je op VWO zit. Ik moet namelijk nog mijn boek uitlezen (literatuur) en daar een boekverslag over schrijven, een begin maken aan het leren voor de proefwerkweek en wat huiswerk maken.

Heb jij al vakantie gehad, of heb je het nu? En hoe zag/gaat 'ie eruit(zien)?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.