De beste horrorfilms voor Halloween

Halloween mag dan niet uitgebreid gevierd worden, ik vind dat een filmavond niet overgeslagen mag worden. Al drie jaar achter elkaar hou ik een filmavond bij mij thuis met Halloween. Morgenavond gaan we dan waarschijnlijk Trick 'r Treat kijken, maar hier lezen jullie zo meer over. Ik heb namelijk een lijstje in elkaar gezet met de beste films om op Halloween te kijken.. ;)

Ik geef niet echt informatie over waar de film over gaat, daar lezen jullie waarschijnlijk toch overheen. En bij horror films is het verhaal meestal wel hetzelfde, iedereen moet dood. ;)
Ik ben zelf trouwens meer van de paranormale horrorfilms, die vind ik meestal 't engst hoor! Geesten, bezeten mensen, bovennatuurlijke wezens, bah bah..

Trick 'r Treat heb ik al eens gezien, en 't is gelukkig niet zo'n bloederige moord film. Ik vind het echt een mysterieuze en vage film, met toch aardig wat schrikmomenten erin. Niet echt een standaard Halloween film! Het gaat over
The Uninvited lijkt mij ook een 'apartere' film, het verhaal gaat best 'diep'. Het is dan ook een psychische horror (bestaat die genre?).
Beide films zijn freaky en niet té bloederig, en daarom zeer geschikt om met halloween te kijken.

Deze twee films zijn gewoon goor te noemen, maar er zijn mensen die ervan houden toch? In Scare Zone gaat het om een 'echte' moordenaar en bij House of Fears over bovennatuurlijke wezens. Dus: Wil je bloed zien en hard schrikken, kijk deze twee dan vooral!

Grave Encounters is gefilmd als 'The Fourth Kind', het is een soort van documentaire gebaseerd op waargebeurde verschijningen. Best wel ziek en angstaanjagend, maar daarom ook erg 'leuk'. ;) En dan heb je nog de seriemoordenaar bij de film Halloween, dit vind ik echt zo'n film als je nergens over na wilt denken en gewoon wil schrikken. Niks al te moeilijks dus..
Wat doe jij altijd met Halloween?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.