Dark polish with glitter, do you like it?

Vroeger vond ik zwarte nagellak verschrikkelijk, het was iets té gothic voor mij. Ik bedoel, waarom zwart dragen als er zoveel andere (vrolijkere) kleuren zijn. Tenminste dat is wat ik eerst dacht, want na mijn eerste zwarte lakje, weliswaar met glitters, ben ik fan! En sindsdien heb ik nog meerdere zwarte/donkere lakjes met allerlei kleuren glitter erin.


Mijn laatste 'donkere lak met glitter' aankoop is dit lakje van Love & Beauty, het nagellakmerk van Forever 21. Het is een soort donkerblauwe/grijze lak met holografische glitters. Helaas kon ik de glitters niet vastleggen op de foto want ze zijn zo pretty!

In de (onderhand al niet meer) nieuwste Limited Edition van China Glaze zit ook een mooie zwarte lak met goud/bruine glitters. Deze is vooral erg fijn in gebruik en dekt in één laagje!

Dit was mijn eerste zwarte glitterlak, deze had Dajana voor me meegebracht uit Bosnië. Dit lakje uit de The Twilight Saga Eclips LE van Essence heb ik dan ook het vaakst gebruikt van deze allemaal en terecht. Met geweldige rode/paarse glitters erin is het ook echt een eyecatcher.

Het lakje wat ik momenteel draag is van Catrice, I Wear My Sunglasses At Night. Deze kleur is niet zo fijn in gebruik vind, hij is nogal dik. Dat neemt niet weg dat de glitters in deze ook erg mooi zijn, het zijn voornamelijk groene en paarse glitters.

De glitters zijn een beetje te zien op de foto, helaas niet erg goed.

Persoonlijk ben ik dus wel fan van dit soort lakjes en ze staan me wel! Sommige mensen vinden ze echt verschrikkelijk, zoals mijn moeder die het nog steeds vooral associeert met gothic.

Wat vind jij van deze kleuren nagellak? Draag je ze misschien zelf wel eens?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.