Current love: high necklaces

Iets wat ik de laatste tijd steeds vaker tegenkom zijn 'hoge' kettingen. Ik weet niet hoe deze kettingen precies heten maar als jullie zijn wat ik bedoel snappen jullie het wel! Vroeger was ik meer van de lage kettingen, daar bedoel ik mee een lange ketting met één of meerdere bedels eraan. Simpel en niet te opvallend. Deze draag ik nog steeds graag maar een hoge ketting staat nu ook op mijn wishlist, ik laat jullie een aantal kettingen zien...


Deze zijn allebei van de H&M, links kost €9,95 en rechts €12,95. De eerste ketting zie ik mezelf nog wel dragen, hij is misschien wel iets voor het gala (ja, ik begin weer over het gala!) maar die rechts vind ik iets te zwaar.


Oeh, ik ben echt verliefd op die rechts! Hij komt van Asos maar ligt helaas boven mij budget: €39,14 vind ik toch wat veel voor een ketting. Die links is ook van Asos en wat goedkoper maar al vind ik 'm erg leuk ik zie mezelf er nog niet echt mee rond lopen.


In Brussel kocht ik ook een soort van hoge ketting. Hij is weliswaar helemaal anders dan de voorbeelden hierboven maar zeker niet minder leuk. Ik vind 'm zo ontzettend schattig! Hij komt trouwens van Forever 21.

Wat vind jij van dit soort kettingen?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.