Boyfriend clothes - Do you like it?

De trend om shirts, broeken, blousjes, schoenen van je boyfriend te pikken is al een lange tijd gaande. Helaas merk ik er niet zo veel van in Nederland, of in ieder geval niet in onze stad. Jammer eigenlijk, want het is best leuk om te zien hoe meiden van een mannenkledingstuk iets vrouwelijks kunnen maken. Dan heb je pas echt stijl vind ik!


Deze bovenste looks zijn echt relaxte outfits, het lijkt me in ieder geval erg fijn zitten allemaal. De boyfriend jeans geven de baggy touch, en de top en accessoires maken het weer vrouwelijk. Me likey!
In de outfits hierboven zijn er twee boyfriend kledingstukken gebruikt, de broek en blazer. Nou ja de blazer wordt gewoon een boyfriend blazer genoemd. Deze looks vind ik ook erg leuk, netjes maar toch weer niet.. Nogmaals, zou het zelf niet kunnen combineren. ;)

Wat vind jij van de boyfriend look?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.