Zaza sieraden - onze 'bestelling'

Oorbellen, armbanden, kettingen en andere accessoires, iets waar ieder meisje geen genoeg van kan krijgen. En wij, wij zijn er net zo verslaafd aan! Wij waren daarom erg blij toen wij elk een paar oorbellen mochten uitkiezen van Zaza sieraden. Een relatief nieuwe webshop die veel trendy, originele en classy sieraden en accessoires verkopen. Het aanbod wordt vaak vernieuwd en ze zijn nu zelfs bezig een eigen sieradenlijn op te zetten die dan ook in de webshop verkocht gaan worden. Wij zijn heel benieuwd naar deze collectie!
De keuze tussen al de mooie oorbellen die ze verkopen bij Zaza was niet gemakkelijk, maar na wat wikken en wegen en hadden we allebei een paar gevonden die goed bij ons paste. En binnen no-time lag het pakketje met de oorbellen op de mat. De service van Zaza sieraden zijn we dus erg tevreden over! Laten we gaan kijken naar welke oorbellen wij heben uitgezocht...





Ik, Fleur, koos dit paar verenoorbellen, die bij Zaza ingedeeld staat in de categorie trendy oorbellen. En daar moet ik Zaza gelijk in geven, verenoorbellen zijn de laatste tijd ook erg trendy! In Amerika heb ik ze ook regelmatig voorbij zien komen. Ze staan leuk bij vanalles, je kan ze zo combineren dat ze chique staan of dat ze meer een 'bohemian' uitstraling geven aan je outfit. Vooral van dat laatste ben ik wel fan!

De oorbellen zijn 8,5 cm lang en kosten op de site van Zaza sieraden €4,95. Een prima prijs voor oorbellen vind ik, zeker als ze net zo leuk zijn als deze ;-)


En de andere ik achter deze blog, Dajana, koos voor classy oorbellen met een donkerblauwe steen. Ik wilde wel eens een 'ander' setje oorbellen in me bezit hebben, en anders zijn deze zeker.

De oorbellen vind ik echt heel erg leuk! Ze maken een casual outfit gelijk een stuk specialer. Ik ben erg blij met m'n keuze, want zulke oorbellen zou ik denk ik niet meer zo snel tegenkomen voor een lage prijs.

In totaal zijn de oorbellen 4,5 cm lang, dit vind ik persoonlijk wel een goeie lengte voor dit soort oorbellen. Ze hebben het nummer O-1037 en kosten €7,95.

Wat is jouw favoriete paar oorbellen?

Liefs Fleur en Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.