Wie wordt Miss Universe 2011?

Vandaag is de grote finale van Miss Universe 2011, en ik ben zeer benieuwd wie die titel gaat pakken. Nederland maakt dit jaar een grote kans met het Limburgse model Kelly Weekers. In de voorfinales stond ze al in de top vijf! :) Haar grootste concurrenten zijn (o.a.) Frankrijk, China en Kosovo. En ik moet toegeven dat ze allemaal zo mooi zijn, of juist heel apart (wat ook heel mooi kan zijn ;). Lemme show you!

Dit is onze Hollandse Kelly. Een 22 jarig model uit Maastricht, ze heeft 'the beauty & the brains'. Ze studeert namelijk Psychologie aan de universiteit. Ik vind haar écht prachtig, wauw!

Dan de deelneemster uit China, genaamd Luo Zilin. Zij is ook zeker één van mijn favorieten, kijk dan naar haar lieve koppie.. :)

Dit is Afërdita Dreshaj, de miss van Kosovo. Ook haar vind ik prachtig, maar toch is er iets wat haar minder bijzonder maakt dan de anderen vind ik.. Ik vond haar gewoon op heel wat foto's een arrogante uitstraling hebben.

En dan nog de deelneemster van Frankrijk, Laury Thilleman. Wat is zij een verschijning zeg! Die lach van haar vind ik gewoon magisch. Haar gun ik de titel van harte.. :)

Hier vind je nog een lijst met alle deelneemsters en winnaressen van de vorige jaren. Best wel leuk om even doorheen te 'bladeren', vind ik zelf dan.

Wie is jou favoriet?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.