Which shade of lipstick looks best on me?

Zoals ik al eerder schreef in een artikel draag ik nauwelijks lipstick, en als ik het wel draag is het een 'my lips but better' kleurtje. Maar hoe staan andere kleuren mij nou eigenlijk? Ik besloot om een fotosessie met mezelf te houden met verschillende kleuren lipstick op. Nu ben ik wel benieuwd naar jullie mening, welke kleur vind jij het er best eruitzien bij mij? :)
Alle foto's zijn gemaakt in een 'beauty shot' stand, deze functie maakt mijn huid echt flawless. Het is dus echt niet zo dat mijn huid er vanzelf zo mooi uitziet, too bad.

Dit zijn de kleuren die ik heb gepast (ik kon geen geschikt werkwoord bedenken, haha!), v.l.n.r:
112 Ambre Rose Maybelline - 76 Manhattan - naamloos/merkachtigloos - 090 Indian Brown Catrice - 630 Pumpkin Pie NYX - C03 Nude Brown Catrice

112 Ambre Rose, Maybelline
Dit is echt een lieflijke lichtroze kleur. Op zich vind ik het nog wel leuk staan, maar soms geeft het me een beetje een 'zieke' uitstraling. Met ziek bedoel ik bleek, en dat omdat er een soort van zilvere shimmer in zit die soms duidelijk naar voren komt.

76, Manhattan
Als tweede een matte donkerroze kleur. Deze lipstick heeft zo'n pigmentatie, niet normaal! Ik krijg het alleen op een of andere manier nooit gelijk op me lippen, in het midden zit altijd heel weinig. Deze kleur is misschien leuk voor een chique feest, maar het is toch iets te fel voor mij.

Naamloos
Een aparte kleur vind ik dit, felrood dat neigt naar oranje. Ik vind het me erg leuk staan, al zeg ik het zelf. Mijn tanden zien er wel geler uit als ik lach, dat is helaas meestal zo bij oranje(rood) tinten. Ook droogt de lippenstift mijn lippen wat uit, wat wil ik ook anders met zo'n cheapass lipstick. ;)

090 Indian Brown, Catrice
Deze lipstick draag ik het vaakst, het is gewoon mijn lippen alleen dan één tint donkerder. Hier kan ik eigenlijk niet zo veel over zeggen, want die kleur hoort gewoon bij mij te passen.

630 Pumpkin pie, NYX
C03 Nude Brown, Catrice
De laatste twee kleuren lijken erg veel op elkaar, beide zijn het nude tinten. Of dat horen ze te zijn. Maar zoals je ziet, ze zien er op mijn lippen gewoon 'normaal' uit. Jammer, dan kan ik net zo goed alleen een lipbalsem dragen. En concealer als basis maakt het er ook niet mooier op, het maakt me nog bleker.

Welke kleur vind jij er het leukst uitzien?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.