Which coat will keep me warm this winter?


Elk jaar zit ik weer in de knoop met een winterjas, en dan in de zin van: koop ik een nieuwe of doe ik nog een jaar met dezelfde? Vorig jaar heb ik geen nieuwe gekocht dus ik doe nu met de jas die ik in 2009 heb gekocht bij de H&M voor ongeveer 50 euro. Een prima jas en ik vind 'm nog wel leuk maar er zit gewoon geen model in. Daarom zit ik te denken om dit jaar wel een nieuwe te kopen. En om mezelf een beetje voor te bereiden op mijn zoektocht naar een winterjas (ik ben een ramp met o.a. jassen kopen) heb ik eerst wat op het internet rond gesnuffeld. Ik heb vooral de budget jassen eruit gepikt en toevallig vond ik die ook het leukste!


Het liefste wil ik een zwarte, donkerblauwe of grijze jas omdat die makkelijk te combineren zijn. En de jas mag niet te lang zijn, lange jassen staan me niet zo omdat ik zelf redelijk klein ben. Maar wie weet welke ik nog tegenkom!
De jassen hierboven zijn van Only (links) en H&M (rechts). Uh ja, het viel me op dat deze wel héél erg op elkaar lijken! Alleen het aantal knopen en de prijs verschilt, beetje vreemd. Deze jas lijkt me wel fijn want hij is getailleerd door de riem en door de kraag blijft je nek ook lekker warm.


Deze links (van Forever 21) voldoet niet echt aan de kleureisen maar hij is wel super gaaf! De jas rechts is van New Look (de prijs op het plaatje is in ponden). Dit is gewoon een simpele zwarte die wel overal bij past, een pluspunt dus. In de herfstvakantie ga ik een weekendje naar Brussel en daar hebben ze (jaja!) een Forever 21 en een New Look! Ah, daarom heb ik me alvast even 'ingekeken' in hun winterjassen maar buiten deze twee vond ik ze een beetje tegenvallen. Oké, dat was de off-topic informatie ;-)


Dit is denk ik wel mijn favoriete jas als is die wat langer! Taille, check. Kleur, check. Prijs, ook check. Super toch! Hij is gewoon van de H&M dus ik ga eens kijken in de winkel of ik deze daar ook kan vinden en dan ga ik 'm eens passen.

Hoe ziet jouw winterjas eruit? En welke van hierboven vind jij het leukste?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.