What's on my watchlist?

De komende dagen, weken, zelfs maanden, komen een groot aantal leuke films tevoorschijn in de bioscopen. Ik moet echt een selectie gaan maken van wat ik in de bioscoop en wat ik thuis wil gaan kijken. Mijn voorkeur gaat natuurlijk naar de bioscoop, maar dan kan ik mijn geld wel gedag zwaaien. 'Gelukkig' ben ik nog geen 16 en kan ik nog niet naar horrorfilms, dat scheelt weer wat.
Ik heb een aardig ingekort lijstje gemaakt met welke films ik echt, maar dan ook écht, graag wil zien. So, here it is!

Horrible Bosses wil ik graag zien, omdat de film lekker anders (en een beetje freaky) is. Het gaat over drie vrienden, die aardig tevreden zijn met hun leven. Er is echter wel één ding die ze in de weg staat; Hun baas. Als ze op een avond met ze allen gaan stappen, komen ze op het wilde idee om hun bazen te vermoorden. Zo bedacht, zo gedaan! De film heeft actie, misdaad en ook komedie, leuke combinatie toch? ;)

Super 8 is ook een aparte film, die in het genre sciencefiction valt. Normaal hou ik echt niet van dat genre, maar deze film klinkt wel interessant. Het gaat over een groepje kinderen dat stuit op een verlaten ravage, terwijl ze een zombie-film aan het opnemen zijn (met hun super 8 camera, vandaar de naam). Al snel gebeuren er onverklaarbare dingen, zou het te maken hebben met het ongeluk dat daar jaren geleden was gebeurd? En was het wel een ongeluk....? *even spannend maken natuurlijk*

Don't be afraid of the dark is een superleuke romantische komedie. Yeah right, niet dus! Het is een dikke horror. Het gaat over een meisje dat met haar ouders verhuist naar een groot landhuis. Al snel blijkt dat ze niet de enige zijn in dat huis, het meisje heeft namelijk (zonder het te weten) enge wezens bevrijdt die proberen het hele gezin uit elkaar te drijven. Deze film draai t 26 november pas in de bioscoop.

Final Destination 5 (3D) kennen jullie allemaal wel toch? Zo niet, dan vertel ik even in het kort waar het over gaat: Man heeft een visioen van een ongeluk, hij redt zichzelf en een paar collega's, de dood blijft hun achtervolgen en ze moeten alles doen om te overleven.

The Change-up lijkt me een héérlijke romantische komedie. Het verhaal is lekker simpel. Het gaat over twee jeugdvrienden die elkaar weer tegen komen tijdens een avondje stappen. Ze zijn beide jaloers op het leven van de ander. En nu kan je het al raden; De volgende ochtend worden ze wakker in elkaars lichaam.. Deze film draait 20 oktober in de bioscoop.

That's what I am is echt een highschool film, maar dan net in een ander jasje. Het valt meer in de categorie 'drama'. Het gaat namelijk over de slimme student Andy, die tijdens een groot project samen moet werken met ''de loser van de school'' genaamd BigG. ondertussen wordt de leraar van hen geconfronteerd met een gemene roddel die door school rondfladdert en wordt BigG erg gepest. Andy probeert te onderzoeken waarom hij aan BigG 'gekoppeld' is als werkpartner. Deze film is al op DVD verkrijgbaar volgens mij, dus deze ga ik lekker thuis kijken! ;)

Welke film(s) wil jij nog graag zien?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.