What did I shop in America?

Yes, hier is mijn vakantie shoplog eindelijk! Het heeft even geduurd omdat ik nogal wat foto's heb moeten maken van al mijn aankoopjes. En ik zal jullie er dan ook alvast op voorbereiden dat het artikel van vandaag maar foto's dan tekst bevat. Onder de foto staat een korte beschrijving waar het is gekocht en hoeveel het kostte, de prijzen laat ik wel in dollars staan en zonder tax. Als je wilt omrekenen hoeveel het ongeveer is in euro's kan je 1/5 van de prijs aftrekken. Oké, genoeg geblabla, laten we gaan kijken naar die aankoopjes :-)

Bij kleren kopen heb ik vooral gelet op stoffen en hoe het valt, daarom zijn de meeste kledingstukken redelijk basic. Maar ze zitten allemaal super comfy!


Pyjama broek met aardbeitjes van Old Navy, $7,49.
Grijze strakke rok met omslagband van Forever 21, $5,50.


Vrolijk blauw gebloemd jurkje van Hollister, $16,95.
Playsuit met groen/bruin/grijs patroontje van Forever 21, $17,80.

Top met bruine/oranje print en kant aan de achterkant van Forever 21, $15,80.
Lichte blouse met paars bloemtjespatroon van Forever 21, $19,80.

Blauwe licht vallende top met lange mouwen van Forever 21, $8,50.
Camel bruine top met lange mouwen van wat dikkere stof (perfect voor de winter) van Forever 21, $13,80.

Grijs t-shirt met korte mouwen van American Eagle Outfitters, $10,-
Zwart vestje met wijde half-lange mouwen van American Eagle Outfitters, $29,90.

Minnetonka's, gekocht bij een schattig winkeltje wat veel cowboy en indianen accessoires en kleren verkocht. Deze kostte $49,95.

De Seventeen van de maanden Augustus en September, $2,99 per stuk.

Boek van Rae Morris, Beautiful Eyes, hierin staat wat uitleg over onder andere wenkbrauwen en nepwimpers. Ook staan er heel veel handige tutorials in voor allerlei gelegenheden. Prijs: $14,95.

Verenoorbellen van Forever 21, $3,80.
Gouden lange oorbellen van Forever 21, $2,80.
'Vriendschapsbandje' gekocht bij een kraampje van de Navajo indianenstam, $4,-
Een goude double-finger ring (!!!) met hartjes van Forever 21, $3,80.


Lange ketting met twee oud zilveren blaadjes van Forever 21, $2,80.
Half lange ketting met een adelaar van Forever 21, $2,80.
Korte ketting in het goud met het woord 'hope' van Forever 21, $3,80.

Lady Speed Stick deodorant stick in shower fresh, deze ruikt echt heerlijk en houdt me de hele dag fris! Gekocht bij CVS (drogisterij) voor $3,79.
Setje met vijf kwasten voor gezicht en ogen van Forever 21, $4,80/

E.L.F. Beautyschool palette met 32 neutrale kleurtjes van Urban Outfitters, $5,-
Wet 'n Wild palette met acht kleuren, in de kleur Comfort Zone. Deze heb ik al gereviewd (klik daarvoor hier). Gekocht bij Walgreens voor $4,99.

Urban Decay Primer Potion in original, hier ben ik echt ontzettend blij mee! Deze werkt voor mij best goed en wat de investering zeker waard. Gekocht bij Sephora voor $19,-
Maybelline The Falsies Volum' Express Flared mascara (hier nog niet te koop) van Wallmart voor $4,95.

Burt's Bees lipbalm (setje van twee) van Walgreens, $5,49.
Covergirl Clean foundation in Ivory (helaas iets te oranje) van Wallmart, $4,95.
Stila lipglossjes, setje van drie, van Urban Outfitters, $12,-


Love & Beauty nagellakjes van Forever 21 in de kleuren Taupe en Midnight, $2,80 per stuk.
Sinful Colors knalroze nagellak in Fusion Neon van Walgreens, $1,99.
Revlon mint nagellak in Minted van Wallgreens, $3,99.
INM Out The Door topcoat van CVS, $5,79.
Wet 'n Wild Fast Dry nagellak in Teal of Fortune van Wallgreens, $1,99.

Zozo, dat was het allemaal! Ik vind dat ik redelijk wat heb gekocht op vakantie maar hé, je bent niet elke week in Amerika ;-)

Zijn jullie nog benieuwd naar een review van iets of naar een outfit met een iets, laat het dan achter in de comments!

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.