Wet 'n Wild Comfort Zone


Op vakantie in Amerika kocht in een palette van Wet 'n Wild met redelijk wat neutrale en shimmery kleurtjes. Omdat we hier in Nederland geen Wet 'n Wild meer hebben was ik natuurlijk erg blij om daar wel een rek vol te zien staan met de mooie budget producten! Ik koos een palette uit met acht kleurtjes oogschaduw met de naam Comfort Zone, hij kostte $4,99 zonder belasting. In Amerika staan de prijzen van de producten altijd aangeven zonder de belasting, die komt er bij de kassa pas bij. Meestal komt er nog zo'n 7 á 10% belasting bij. Dit is anders per product (make-up of kleren bijvoorbeeld) en per staat. Ahja, daar gaat dit artikel niet over ;)


De vormgeving van een Wet 'n Wild palette met acht kleurtjes is veranderd, want twee jaar geleden kocht ik in Amerika namelijk dit palette. Ik vind het nu wel echt een verbetering, het zwarte dunne plastic staat veel strakker! De verpakking klikt gemakkelijk open en dicht. Ook komt er bij dit palette een sponsapplicator met aan één kant een normaal kwastje dat helaas niet van hele goede kwaliteit is. Deze applicator blijft dan ook zoals altijd ongebruikt.

Op de achterkant van het palette staat meer uitleg, over hoe je bijvoorbeeld de kleurtjes kan gebruiken. Zo staat er hoe je een sweet, flirty, dramatic of wild look kunt maken. Op de oogschaduw zelf staat al gepressed waarvoor je het zou kunnen gebruiken, browbone, eyelid, crease of definer, maar daar hoef je je niet aan te houden. Ik vind andere combinaties namelijk ook erg leuk!

Het palette bestaat dus uit twee rijen met vier kleuren. De linkerrij is de rij met de meest naturelle kleurtjes, de bruintinten. Deze zijn allemaal erg goed met elkaar te combineren! De rechterrij is wat apart samengesteld vind ik. De kleuren horen niet zo bij elkaar zoals de linkerrij en zijn dan ook wat moeilijker te combineren. Vooral de kleur rechtsonder valt een beetje buiten de boot, op de foto komt deze kleur niet goed over maar het is een soort rode kleur met een blauwe gloed overheen, apart!

Swatches! Dit palette is echt gé-wél-díg goed gepigmenteerd! De pigmentatie van Wet 'n Wild oogschaduws heeft mij nog nooit teleurgesteld, de fall-out daarentegen wel. Je moet erg oppassen met de twee donkere kleuren, voor je het weet zit het vooral onder je oog in plaats van op je ooglid. Mijn favoriete kleurtjes uit dit palette zijn de bruine eyelid en definer en de zilveren browbone en groene eyelid.

Deze look kan jullie bekend voorkomen want die stond twee dagen geleden online bij mijn Second Day Of School outfit and make-up look. Wat ik toen nog niet had verteld was dat ik bij deze look gebruik had gemaakt van dit palette. Ik heb de hele linkerrij en de zilveren kleur van de rechterrij gebruikt om deze look te creëren. En ik vind 'm nog steeds erg gaaf!

Mijn vakantie shoplog moet nog steeds online komen en ik beloof jullie dat hij dat binnenkort echt komt! Ik heb nu alle foto's gemaakt en moet alleen nog even aan de slag met knippen en uploaden. Het zijn alleen ontiegelijk veel foto's! Dus of het wordt één hele lange shoplog, of er komt een deel beauty en een deel fashion en accessoires. Laat in de comments even weten wat jij het liefste hebt!

Welke kleuren uit dit palette spreken jou het meeste aan?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.