Walking in my new woolly boots

Eindelijk, ein-de-lijk heb ik een paar laarzen gevonden. Vorig jaar heb ik bijna de hele winter doorgebracht op mijn Converse's. Ik wist gewoon niet wat voor laarzen ik wilde, en dan verzink je al snel tussen al die collecties. Dit jaar wist ik dat ik lage wilde, dus driekwart van de collecties kon ik al wegstrepen. Ook wilde ik echte winter laarzen, mijn voeten moeten natuurlijk wel warm blijven! ;)
Deze laarzen vond ik bij Skooz.com (naam van de winkel en site), dit was tevens ook pas de tweede schoenenwinkel waar ik binnenstapte. Toen ik deze laarzen aandeed wist ik het gelijk; They're made for me! Er was keuze uit wel vijf kleuren, maar deze kleur vond ik neutraal maar niet saai.

De laarzen zijn vanbinnen ook helemaal bedekt met (nep)wol, heerlijk toch! Het leuke van deze laarzen vind ik dat je ze op twee manieren kunt dragen, de ene manier geeft net een andere look dan de andere.

En de prijs, ja dat is gewoon de toppunt van goedkoop zijn. De laarzen kosten maar €20!

Wat vind jij van mijn laarsjes?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.