Waar ik voor ga sparen (en hoe)...

Sparen deed ik eigenlijk altijd al, maar dan op mijn manier. Ik krijg namelijk geen zakgeld, maar wél elke maand €30 op me bankrekening en geld als ik het vraag. Dus wat doe ik? Ik probeer zo veel mogelijk dingen cash te betalen, en als ik geen cash heb krijg ik dat meestal. Het nadeel van dit 'systeem' is dat ik nooit écht kan sparen, want ik weet nooit hoeveel en wanneer ik geld krijg. Nu heb ik actie ondernomen, ik heb namelijk gesolliciteerd bij de Albert Heijn. Ik hoop zo hard dat ik het baantje krijg, want dat is toch weer zo'n €30 per week extra! ;)

Er zijn een paar dingen waar ik echt voor wil sparen, eigenlijk gewoon zodat ik een doel voor ogen heb. Nou zijn het allemaal redelijk goedkope dingen, maar persoonlijk vind ik op dit moment alles boven de €30 duur. No kidding.

Een blazer
Ik wil nog heel graag een blazer, en die van de Bershka vind ik super leuk! En nog eens goedkoop.. De zwarte en de blauwe vind ik beide geweldig. :)

De 'Bow Bag'


Dan de Bow Bag waar ik een tijdje geleden (o.a.) over schreef. Ik vind hem zo ongelooflijk mooi en girlish! Bovendien kan ik het ook gebruiken als schooltas. En de prijs is gewoon betaalbaar voor zo'n prachtige tas toch?

Een blender

Okay, dit klinkt misschien raar. Nee niet misschien, het klinkt raar! Ik wil eigenlijk al twee jaar lang een blender, maar mijn ouders vinden dat het alleen maar plaats inneemt. Maar ik wil zo graag smoothies en milkshakes maken! Dus koop ik het lekker zelf..

Sparen voor Rome
Begin april ga ik met de twee gymnasium klassen naar Rome, superleuk natuurlijk! Maar de reis zelf kost €600 en dan wil ik daar natuurlijk ook nog hard shoppen. Mijn ouders staan er op dat ze de reis betalen, maar ik wil wel een (kleine) bijdrage leveren hoor..

Mobiele abonnement

In november verloopt de abonnement van mijn LG arena, thank god! Mijn broer had tot nu toe mijn abonnement betaald, en ik denk dat hij de volgende ook wel wil betalen. Maar toch word het een stuk duurder (na 6 maanden), dus ik denk dat ik ook maar een bijdrage moet leveren. Ik wil trouwens een Samsung Galaxy Ace. ;)

Hmm oké, ik hoop maar beter dat ik die baan krijg dan! Want zo te zien is het niet echt weinig waar ik voor wil sparen..

Waar spaar jij voor?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.